Prihlásenie
- Aké mám možnosti v prípade problémov so zobrazením v obchode?
- Môžem do nákupného košíka vložiť celú predchádzajúcu zákazku?
- Aký je rozdiel medzi interným a externým číslom zákazky?
- Môžem všetky svoje objednávky vidieť v histórii objednávok?
- Je možné zmeniť spôsob platby pre čakajúcu platbu?
- Prečo nie je moja e-mailová adresa rozpoznaná v časti „Zabudnuté heslo“?
- Kde môžem nastaviť svoje používateľské meno a ako ho môžem zmeniť?
- Čo mám robiť, ak sa nemôžem prihlásiť?
- Môžem zadať inú adresu doručenia?
- Ako môžem zmeniť svoje heslo?
- Budú moje údaje spracované bezpečne?
- Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo?
- Aké výhody poskytuje registrácia?
- Potrebujem zákaznícke číslo, ak sa chcem zaregistrovať?